Recenzia: My Love Story!! je príbehom chlapca, ktorý si myslel, že nikdy nezažije lásku

Film My Love Story!!! je niečo ako Kráska a zviera na japonský spôsob, kde krása je zobrazená ako všeobecný pojem, ktorý sa dá aplikovať na každého. Poďme sa naň pozrieť bližšie.

Takeo Goda (Ryohei Suzuki) je stredoškolák, ktorý má dva metre a váži viac ako sto kilogramov. Vyznačuje sa zmyslom pre spravodlivosť a dobrým srdcom. Chlapci ho obdivujú, avšak dievčatá sa ho stránia a všímajú si jeho najlepšieho kamaráta Makota Sunakawu (Kentaro Sakaguchi). Jedného dňa Takeo zachráni pred úchylákom študentku Rinko Yamato (Mei Nagano). Zaľúbi sa do nej na prvý pohľad. Má pocit, že sa jej páči Suna, ale Suna nie je ten, kto sa Yamato páči. Takeo zažíva problémy dať Yamato a Sunu dohromady.

Film My Love Story!!/Ore Monogatari!! vznikol v roku 2015 na motívy rovnomennej mangy od Kazune Kawahara. Tomuto filmu som dala šancu, keďže je trošku nevšedný. Nevidela som anime, takže som bola oslobodená od porovnávania. Základom príbehu sú tri postavy. Takeo Goda je hraný Ryohei Suzukim. Takeo sa zdá byť desivý pre svoj veľký a mužný vzhľad, keď vyzerá staršie na svoj vek. Vnútorne je to však veľmi milý a srdečný mladý muž so zmyslom pre humor. Chlapci ho obdivujú ako svoj vzor mužného muža. Takeo nie je populárny medzi dievčatami, ktoré si všímajú jeho najlepšieho kamaráta. Jeho šťastie príde s Yamato. Pôvodne si myslí, že sa jej páči Suna. Nehnevá sa naňho. Je jeho lojálnym kamarátom už od detstva. Keď zachraňuje ľudí, pochvalu dostane Suna, ale Takeo sa o to nezaujíma. Aj keď nezapadá do romantického typu shojo mangy, je to skutočný hrdina. Ryohei bravúrne zvládol túto úlohu. Jeho „Suki-da!!!“, ako aj prehnané výrazy tváre boli charakteristické. Áno, herec je tridsiatnikom, ktorý na stredoškoláka vyzerá vyrastene, ale predloha rozpráva o chlapcovi, ktorý vyzerá staršie na svoj vek.

Yamato Rinko bola zobrazená Nagano Mei. Yamato je malá, sladká a hanblivá. Obťažuje ju muž, keď ju Takeo zachráni. Rada pečie. Stretne sa s Takeom a Sunom, aby im darovala vlastne upečené koláče ako poďakovanie a chce sa s nimi stretávať ďalej. Takeo si zaumieni, že Yamato má záujem o Sunu, lenže Yamato sa páči Takeo. Verí, že je najkrajší, najmilší a dokonalý. Nagano Mei zahrala Yamato roztomilo. Jej hranie ma bavilo. Svoju úlohu stvárnila prirodzene a nenútene. Sunakawa Makoto bol hraný Kentarom Sakaguchim. Suna je najlepší a jediný kamarát Takea. Je inteligentný a milý, aj keď ku dievčatám sa správa chladne. Keď mu vyznajú lásku, odmietne ich, pretože sa nepekne vyjadrujú o Takeovi. Dvojica vytvára pekný a úprimný kamarátsky vzťah s tuhým putom. Suna sa stane prostredníkom medzi Yamato a Takeom. Vždy Takeovi napovedá. Suna je príklad hrdinu shojo máng, ktorý hrá hlavnú úlohu, tu táto postava predstavuje vedľajšiu. Kentaro a jeho prejav sa mi páči a aj keď jeho smiech na záver bol afektovaný, zvyšok postavy zahral dobre. Postavy hrali trošku prehnane, ale netreba zabudnúť, že v typoch filmu, ako je tento, je to normálne.

Vedľajšie úlohy zohrali malú úlohu v deji a takmer nepatrne ho dopĺňali. Spomeňme rodičov Takeoa (Yasufumi Terawaki a Sawa Suzuki) či kamarátky, alebo bývalú priateľku Takea. Na kvalitu filmu musím povedať, že vyzeral ako nízkorozpočtový. Film pôsobil zeleno, hnedo a šedo. Čo je veľká škoda, pretože trojica hercov zahrala svoje úlohy veľmi dobre a Mei Nagano a Kentaro Sakaguchi patria k najobsadzovanejším hercom súčasnosti. Čakala by som preto oveľa lepšiu produkciu. Príbeh bol jednoduchý, v druhej polovici trošku spomalil a stal sa vážnejším. Nie je to film, ktorý vám ostane v pamäti, ale oddýchnete si a trošku sa zasmejete. Na záver filmu znela pieseň No. 1 speváka Noriyuki Makiharu. Zaujímavosťou je, že skladba vznikla v roku 1993, ale spevák ju špeciálne upravil pre potreby filmu. Film si s anglickými titulkami môžete pozrieť TU.