Recenze: Secret Garden patří ke skvostům, na které se nezapomíná. Láká diváky skvělým obsazením, záměnou těl a vydařeným soundtrackem

Ostatní

Starý, ale pořád zatraceně dobrý! Přesně tohle by se o seriálu Secret Garden, jenž měl premiéru v roce 2010, dalo říct. Akce, romantika, záměna těl, překážky a luxusní hádky. Divákovi toho nabídne opravdu mnoho. Na takový seriál se nezapomíná!

Když se namyšlený a arogantní Kim Joo Won (Hyun Bin), ředitel obchodního domu, který nosí jen značkové a luxusní věci, omylem setká s obyčejnou, ale kurážnou kaskadérkou Gil Ra Im (Ha Ji Won), vůbec netuší jak zamotaný příběh z toho vznikne. Ačkoli není bohatá a je vcelku hubatá, začne na ni myslet a dokonce se vloudí do akční školy, kterou vede sexy chlapík jménem Im Jong Soo (Lee Phillip), aby ji vídal. Ona ho nechce, celý jí leze na nervy, jenže láska je potvora, tudíž proti své vůli cítí určitou náklonnost. Mimo to je velkou fanynkou zpěváka Osky (Yoon Sang Hyun), jenž je Joo Wonovým bratránkem. Moc rádi se však nemají a možná za to může i Oskova první láska Yoon Seul (Kim Sa Rang). Navíc se všechno obrátí vzhůru nohama, když si Joo Won a Ra Im po jednom výletě na ostrov Jeju prohodí těla. Pak teprve začíná skutečné dobrodružství.

Seriál jsem poprvé viděla krátce po premiéře, ale moc ráda se k němu vracím. Byl to první korejský seriál, po jehož skončení jsem cítila prázdnotu a touhu, aby nikdy neskončil. Patří k těm nejlepším a rozhodně za to může i scénář od populární scenáristky Kim Eun Sook, která mimo jiné napsala i hit Descendants of the Sun.

Obsazení je také skvostné! Hyun Bin je hercem, jenž zahraje snad úplně všechno a pro tuto roli nejenže zhubl osm kilo, ale také poctivě cvičil gesta a výrazy Ha Ji Won, aby to pak využil při záměně jejich těl. Scéna, kdy si obléká podprsenku, patří prostě k nezapomenutelným. Ha Ji Won je jako kaskadérka excelentní, typ na akční role, holka do nepohody, která chce být nezávislá, ale přesto jsou chvíle, kdy je křehká a osamělá. Nutno dodat, že mezi hlavním párem to parádně jiskřilo. Hyun Bin v jednom rozhovoru později přiznal, že v blízkosti Ha Ji Won cítil motýly v břiše. Bylo to znát a seriálu to jen prospělo.

Yoon Sang Hyun mě coby Oska, hallyu hvězda, které hrozí vyhasnutí, naprosto dostával. Charisma z něj sršelo a jeho problémy s láskou mě nikdy nenudily. Kim Sa Rang v roli Yoon Seul ukázala, že není jen Miss Korea a v seriálu se navíc mihla i božská Son Ye Jin. Drama bylo jistě důležité i pro Lee Jong Suka, který si tu zahrál geniálního hudebníka, jehož objevil právě Oska. Tehdy to byl skoro neznámý hoch a dneska je z něj hvězda! Ten čas tak letí! Kdo mě ještě zaujal? Park Joon Geum, která ztvárnila Joo Wonovu chladnou a neústupnou matku. Byla tak odporná, že jsem jí nemohla přijít na jméno. Až do konce jsem doufala, že změní názor, ale život bývá bohužel i krutý!

Seriál měl skvělou sledovanost a získal hromadu cen. Nějaké mouchy by se našly a pár epizod bylo slabších, zkrácení na klasických 16 dílů by mu neuškodilo, přesto dávám na celkový dojem. Secret Garden pro mě bude navždy nezapomenutelný a nikdy jej nepřestanu lidem doporučovat. Čas mu na kvalitě neubírá. Plusem je i velmi vydařená hudba, zejména balada That Woman nazpívaná královnou OST Baek Ji Young.

A ještě jedna narážka na konec. Nebudu se rozepisovat a řeknu jen: luxusní značková teplákovka. Kdo viděl, pochopí, kdo ne, třeba to přitáhne jeho zvědavost.