Pandemie ve světě zasáhla snad všechny odvětví. Mnohým podnikům hrozí krize nebo krach. Ubytovací zařízení v Jižní Koreji proti tomu bojují rozšiřováním svých služeb.
Cestovní ruch ve světě zažívá díky pandemii velmi krušné období. Vzhledem k restrikcím, různým opatřením a lockdownům se mezi sebou ubytovací zařízení doslova perou o klientelu. V Jižní Koreji se dostávají do provozu nová zařízení a nejrůznější balíčky.
Jedním z nich je tzv. ‚pet-cation‘, v rámci kterého pětihvězdičkové hotely a letoviska umožňují hostům přivést si sebou své domácí mazlíčky.
Sono Hotels & Resorts v současné době v provincii Gangwon provozují hotel pro domácí mazlíčky v lyžařském středisku Vivaldi Park. Skládá se ze 157 pokojů, které mohou hosté s domácími mazlíčky využít. V provincii Gyeongg se mohou hosté v Sono Calm Goyang takto ubytovat ve 24 pokojích.
Hotel The Grand Josun Busan představil balíček pro domácí mazlíčky, který zahrnuje pokoje s nejrůznějšími lůžky, pelíšky a dokonce minibary.
Hotel Conrad v Soulu do svých služeb zařadil speciální pokojovou službu, v rámci které si mohou hosté pro svého domácího mazlíčka přímo od šéfkuchaře objednat koláčky nebo hovězí, lososové a kuřecí steaky.
Good Choice Company, provozovatel hotelové rezervační platformy, ohlásil od loňského roku 118% nárůst poptávky po pokojích, které umožňují hostům ubytovat se s domácím mazlíčkem. Představuje to 10 procent všech prodejů.
Uvítali byste takové zařízení a balíčky pro mazlíčky také u nás?
Zdroj: koreabizwire.com