Ač jsou vztahy mezi Jižní Koreou a Japonskem chladné, Japonky stále milují korejskou kosmetiku a dezerty

Eva Lenská
Ostatní
Foto: Sunhye

Korejská kosmetika a dezerty jsou mezi japonskými ženami i přes chladné vztahy mezi Jižní Koreou a Japonskem, stále populární.

Japonky stále milují korejskou kosmetiku a korejské sladkosti a dezerty. Shibuya 109, oblíbené japonské módní centrum, provedlo průzkum mezi 600 zákaznicemi ve věku od 15 do 24 let, který ukázal, že mnohé z nich dávají jednoznačně přednost korejským výrobkům.

Z korejských produktů byly do průzkumu zařazeny především korejské seriály a show na DVD, kosmetika, móda, potraviny a káva. V oblasti kosmetiky a výrobků vhodných pro péči o pleť se na vrcholu žebříčku umístil Romand’s lip tint. V módě zase kralovaly „bucket“ klobouky, které byly v loňském roce v Jižní Koreji tak nesmírně populární, že si je oblíbili i japonští spotřebitelé.

Mezi sladkostmi a dobrotami se na předních místech umístily makronky a sýrové kimbap rolky. V oblasti kaváren a občerstvení zazářili káva dalgona a kořeněné smažené kuře. Všechny tyto produkty se nejprve objevily v Jižní Koreji, a pak se prostřednictvím sociálních médií přesunuly do Japonska.

Rostoucí popularita korejských produktů přitahuje více návštěvníků do korejských čtvrtí v japonských městech. „Mladí japonští zákazníci říkají, že přicházejí do korejské čtvrti, aby si vyzkoušeli, jaké je přicestovat do Jižní Koreje,“ řekl majitel korejského obchodu s potravinami v Japonsku.

ZDROJ: koreabizwire.com

Diskuze
Pokud chcete přispět do diskuze, musíte se přihlásit.