Co jste ochotní udělat pro slávu? Internetové celebrity z Jižní Koreje otestují, kdo dokáže nejvíc zaujmout diváky. Bude to tiktokerka, populární herec, tanečnice, trenérka fitness nebo skupina komiků? Jaký je recept na slávu a celosvětovou popularitu v době sociálních médií?
The Influencer (Influenceři) je připravovaná reality show, kde se proti sobě utká 77 nejznámějších influencerů Jižní Koreje, kteří mají dohromady neuvěřitelných 120 milionů odběratelů/sledujících po celém světě.
V obsazení se objeví například legendární herec, fitness instruktorka, komici, drag queen, tanečnice, make-up umělkyně nebo cestovatel. Skupina influencerů byla vybrána skrz generace – od těch, kteří začínali v době bez sociálních médií, po generaci Gen Z. Znát je můžeme ze sítí jako Youtube, TikTok, Instagram nebo AfreecaTV. Budou si však spolu rozumět?
V show se objeví například:
– Sia Jiwoo – Tiktokerka a zpěvačka s neuvěřitelnými 27,5 miliony odběratelů
– needmorecash – společně s kamarády nahrávají krátká vtipná videa, v posledních měsících se masivně proslavili trendem ASMRZ
– Jang Geun Suk – populární herec s dlouhou kariérou (například kultovní seriál You’re Beautiful nebo mentor v Produce 101)
– Risabae – talentovaná makeup-artistka s 2,23 miliony odběratelů.
– Pani Bottle – influencer věnujíci se natáčení svých cest po světě – 2,27 milionu odběratelů na Youtube
– Jin Yongjin – na Youtube nahrává krátké filmy – 2,68 milionu odběratelů
– Shim Euddeum – fitness influencerka, kterou jsme již mohli vidět v show Physical 100
Dále sexy cosplayerka MyBoo, influencerka KEJIMIN, streamerka Fruity Seyeon (m0m099), Heo Seongbeom, Gi Eunsae, Gato, Doctor Who, Sherry nebo Daedo Library.
„Je zajímavé shromáždit influencery s rozdílnými algoritmy na jednom místě. Od slavných tvůrců první generace až po tiktokery s obřími globálními fanouškovskými základnami, hvězdy budou čelit různým výzvám, aby získali titul Nejlepší influencer,“ vysvětlil Lee Jaeseok, producent reality show.
Různorodá sestava dostane úkoly, které otestují jejich schopnost zaujmout publikum a udělat vše pro zhlédnutí a virál. Každý z nich má jedinečnou osobnost a jiné zaměření, takže se je určitě na co těšit.
„Pro influencera je zásadní přitáhnout pozornost diváků. To, co odlišuje naši reality show od ostatních, je skutečnost, že je každý účastník úplně jiný. Bude fascinující sledovat, jakou budou mít strategii pro to, aby vyhráli,“ doplnil produkční tým.
Reality show dorazí na Netflix již 6. srpna!
Zdroje: Netflix, Youtube trailer, What’s on Netflix