Recenze: Seriál Perfect Wife ukazuje, že s psychopaty si není radno zahrávat. Dojde tu k rozvodu i k vraždě!

Perfect Wife není rozhodně seriál pro každého. Řeší se tu nevěra, rozvod, minulost a šílenství. Hrozí vraždy i neštěstí. Hlavní hrdinka čelí mnoha ztrátám a zlo je převlečené za dobro. Je to tak trochu psycho seriál.

Seriál mě zaujal především kvůli obsazení a také proto, že jsem chtěla vidět něco dospělejšího. S lidmi, kterým táhne na čtyřicet. Takže vás předem varuju, že neuvidíte žádnou školní romanci a ani něžný slaďáček.

Hlavní hrdinka Jae Bok má dvě děti a manžela, který je tak trochu lempl. V práci se mu nedaří a doma toho také moc neudělá. Navíc si ještě najde mladou milenku. Co má podváděná manželka, která přijde o práci, shání nové bydlení a ještě ji nehorázně štve bývalý kolega z práce, takový floutek, který si v mobilu pojmenovává ženské podle jejich majetku, dělat? Rozhodne se bojovat a dokazuje to svým rázným temperamentním způsobem. Jenže najednou padne do pasti ani neví jak. Připlete se jí do cesty zvláštní žena, Lee Eun Hee, která se tváří jako ta nejlepší kámoška, ovšem rozhodně má co skrývat.

Co se stane, když Jae Bok nakonec začne znovu pracovat s floutkem Bong Gooem a spolu s manželem a dětmi se nastěhuje do druhého patra luxusního domu Lee Eun Hee? Představte si, že dojde i k vraždě a příběh se začne hezky zamotávat. Pak se pomalu ale jistě odhalují temné stíny minulosti a na řadu přichází posedlost. Pravda, je tu i čas na humor, o který se starají především dvě cáklé kamarádky hlavní hrdinky, a nechybí špetka nové, vyvíjející se romance. Od poloviny seriálu příběh spěje rychlejším tempem k dramatickému konci, leč bez nějakých těch mušek se to neobejde. Občas vás totiž napadne, že to a to je už fakt přitažené za vlasy. Nebo, zda se dá za peníze dosáhnout skutečně všeho?

Hlavní postavy jsou zajímavé, barevné a mají své kladné i špatné stránky. Dělají chyby, snaží se něčeho dosáhnout a některé mají opravdu co hrát. Jae Bok je sympatická, akční a neohrožená. Přesto také křehká a zranitelná. Za své děti však bojuje jako lvice. Její manžel Jung Hee býval na škole zpěvákem rockové skupiny a žraly ho všechny holky v širém okolí. Ta sláva a hudba mu chybí. V práci selhává a doma se pochvaly nedočká. Mladá milenka ho vzpruží, ale na jak dlouho?

Floutek Bong Goo je mladší než ostatní hlavní hrdinové a vnáší do seriálu vtip a bezstarostnost, aspoň do určité chvíle. Postupně se mění a stává se mužem, který ví, co chce a pomůže v pravý čas. Nejrozporuplnější postavou je Lee Eun Hee. Tahle na oko dáma má víc tváří než je normální a zahraje vám perfektní divadlo. Klade pasti a on se chytí! Kdo? Muž jejího života! Peníze a moc holt zmůžou hodně. Procitne pan moucha lapen v pavoučí síti nebo ne? Na to se musíte podívat.

Jae Bok ztvárnila herečka Ko So Young, pro kterou to byl návrat na obrazovku po dlouhých 10 letech. Byla přesvědčivá, přesto občas zůstávala tak trochu v pozadí oproti Cho Yeo Jeong, která se v roli Eun Hee neskutečně vyřádila. Není divu, že si zahrála i ve slavném snímku Parasite. Její filmografie je rozhodně zajímavá. Nevěrného manžela hrál známý Oska Yoon Sang Hyun. Toho mám jako herce moc ráda a musím říci, že i tady měl co hrát. Lempla s milenkou vystřihl s přehledem. Sung Joon se přesvědčivě vtělil do floutka Bong Gooa a bavil mě svými vtípky i neodolatelným šarmem. Fanoušky skupiny VIXX jistě potěší fakt, že bratra Eun Hee ztvárnil leader N.

Jak už jsem řekla, Perfect Wife není špatný seriál, ale prospělo by mu zkrácení. Dle mého názoru byl děj občas překombinovaný a nepravděpodobný. Každopádně je to ale seriál, jenž je svým způsobem jiný než ostatní, a pokud už máte dost romancí, školáků a princátek z historie, přijde vám vhod. A to, že je tak trochu psycho, je velké plus!

České titulky naleznete zde.