Korejský hit Squid Game je historicky nejsledovanějším pořadem Netflixu

Eva Lenská
Foto: Noh Juhan/Netflix

O jihokorejském seriálu Squid Game se už mluví úplně všude. Kdo by čekal, že to bude takový hit? Pojďme se podívat, jakého mimořádného úspěchu seriál dosáhl.

Diváky oblíbený seriál Squid Game se stal nejúspěšnějším původním pořadem Netflixu. Je to překvapivé, leč nikdo se tomu již nediví, neboť vtípky, fotografie a citace ze seriálu najdete úplně všude. Hlavní herci se v Koreji stali hvězdami a mnohé kavárny po celém světě nabízí hostům na vyzkoušení hru Dalgona.

Netflix uvedl, že tento dystopický a místy až brutální seriál za prvních 28 dní od jeho premiéry 17. září zhlédlo více než 111 milionů uživatelů. Předchozím rekordmanem byl seriál Bridgertonovi, který za prvních 28 dní od uvedení zhlédlo 82 milionů uživatelů.

Foto: Noh Juhan/NetflixSquid Game S1

Podle Netflixu se seriál od svého uvedení dostal na první místo žebříčku oblíbenosti televizních pořadů Netflixu v 94 zemích, včetně Spojených států, Velké Británie a Francie. Zejména ve Spojených státech se devítidílné drama o přežití stalo prvním neanglickým obsahem, který se udržel na prvním místě 21 dní v řadě.

„Od spuštění korejské služby Netflix v roce 2015 bylo naším cílem zobrazovat kvalitní obsah korejské produkce těm, kteří mají rádi korejské seriály po celém světě,“ uvedl pro koreabizwire Kim Min Young, viceprezident pro obsah v asijsko-pacifické oblasti s výjimkou Indie. „Seriál Hra na oliheň nám pomohl náš sen splnit.“

Diskuze
Pokud chcete přispět do diskuze, musíte se přihlásit.