Recenze: Viděli jsme BLACKPINK World Tour [Born Pink] film! Zde jsou zážitky z Ostravy a Plzně!

Filip Nerád

V rámci premiéry jsme se podívali na nejnovější film, kterým byl záznam z koncertů K-popové skupiny BLACKPINK, v CinemaCity v Ostravě a Plzni. Pojďte se s námi podívat, jak promítání probíhalo a jaká byla atmosféra.

Medailonek BLACKPINK:

BlackPink je jihokorejská dívčí skupina založená YG Entertainment, která debutovala v srpnu 2016. Členky Jisoo, Jennie, Rosé a Lisa rychle získaly globální popularitu díky svému unikátnímu mixu popu, EDM a hip hopu. Jejich debutové singly BOOMBAYAH a Whistle okamžitě zaznamenaly obrovský úspěch, a od té doby skupina vydala několik úspěšných alb, včetně Square Up. BLACKPINK jsou často považovány za neoficiální nástupkyně skupiny 2NE1, která také pocházela z YG Entertainment. Spojení mezi těmito dvěma skupinami je patrné nejen kvůli společné agentuře, ale i díky podobnému hudebnímu stylu a image. Díky svému vlivu na sociálních sítích a mezinárodním spolupracím se BLACKPINK staly globálním fenoménem. Jejich fanouškovská základna Blinks je rozprostřena po celém světě, a skupina je známá svou schopností prolomit kulturní bariéry a definovat novou éru K-popu.

Jaký byl BLACKPINK World Tour [Born Pink] film?

BLACKPINK se jako náhradu za malý počet lokací svého světového turné rozhodly vynahradit to svým ostatním fanouškům po celém světě zfilmovaným záznamem.

Z technického hlediska byly koncerty velice dobře zdokumentovány. Film se během písniček díky výborně dělanému střihu přemísťoval na různá místa jako Paříž, Seoul, Singapur, Los Angeles a další. Zvuková nahrávka, i když s malými výpadky, byla velice slušná. Mile taky překvapila živá kapela, která dělala BLACKPINK support. Tato živá podpora se skládala z basáka, klávesisty, kytaristy a bubeníka, kteří mile překvapili svou zručností. Dalším milým překvapením byla spousta backup tanečníků, kteří dodali jasný kontrast zpěvačkám.

Co se týče vystupujících samotných, všechny členky skupiny byly skvělé a měly vlastní čas zářit ve svých sólo partech. Nejvíce však zaujala Lisa svou stage presence a Rosé, jakožto zdaleka nejlepší vokalista skupiny.

Zážitek z Ostravy (pohledem Filipa Neráda)

V Ostravě se kino naplnilo téměř celé. Spousta mladých fanynek, které dominovaly kinu, si donesly vlastní BLACKPINK lightsticky, kterými svítily a mávaly po celou dobu filmu. Hned po první písni se okolo 15, až 20 lidí rozhodlo vyběhnout před plátno a začít tančit a zpívat společně s jejich idoly. Díky zpěvu, tleskání do rytmu a interakcí s BLACKPINK přes plátno dostalo kino opravdu koncertovou atmosféru.

Nejvíce se skandovalo u známých písniček, jako Lovesick Girls nebo Kill This Love. Na konci show se před plátno dostalo asi 50 lidí a společně si užívali závěr filmu. Celá zkušenost byla opravdu netradiční. Vidět živě tolik fanoušků najednou v kině, jak tančí, je jednou za život. Jde vidět, že Ostrava má silnou K-pop komunitu, která se nebojí si svoji oblíbenou skupinu užít na plno.

I když jsem v srdci metalista, K-pop si také našel místo. Za poslední 4 roky, co tento žánr poslouchám, jsem našel pár skupin, které jsem si oblíbil. BLACKPINK je jedna z nich. Koncert byl skvělý zážitek, který jsem určitě nečekal. Nejvíce jsem si užil píseň DDU-DU DDU-DU a Money od Lisy. Kdyby měla skupina další koncert v podobě filmu, určitě bych na něj zašel znova.

@asianstyle.cz

Díky @aerofilms_cz, dostali dva naši redaktoři možnost užít si film a odnést si nezapomenutelný zážitek v Ostravě a v Plzni. To, jak se film Blackpink World tour [Born Pink] líbil vám a jak jste se dostali ke k-popu, se dozvíte v dnešním reel. 💞 #Asianstylecz #blackpinkincinemas #blacpinkbornpinkworldtour #kpopcz #kpopczech #kpopsk #kpopnews #jiznikorea #juznakorea #jennie #rose #L Lisa #jisoo #blackpinkmovie

♬ original sound – AsianStyle.cz

Zážitek z Plzně (pohledem Martiny Bartůňkové)

Stejně jako v Ostravě, i v Plzni bylo kino prakticky plné. Přišli fanoušci různého věku a spousta z nich si také donesla BLACKPINK lightsticky. Kdo neměl lightstick, svítil také telefonem. V Plzni se podobná skupinka vytvořila hned po první písni a postupně se skoro celý sál přesunul pod plátno a tančili a zpívali spolu s BLACKPINK.

Zazněly krásné písně a většina fanoušků na ně reagovala jak zpěvem a pískáním, tak tancem. Mezi skladby, na něž fanoušci hodně reagovali, patřily hity jako Pretty Savage, a Whistle, nebo sólové výstupy, například Jennie s písní You & Me a Solo, Jisoo s All Eyes On Me.

Film byl pro mě hodně emotivní, nejen proto, protože fanoušci do kina přinesli atmosféru skutečného koncertu, ale také protože vidět tolik fanoušků K-popu bylo krásné. Obzvláště v Plzni, která mě počtem fanoušků překvapila.

Já poslouchám K-pop od svých 15 let, tedy od roku 2006, a nikdy jsem neměla možnost zúčastnit se takto velkého koncertu. Jsem ráda, že jsem tuto šanci dostala a měla možnost vidět podporu, kterou plzeňští fanoušci svým oblíbencům posílají. Zazpívala jsem si tak s ostatními fanoušky také a mně osobně se nejvíce líbily finální písně, jako BOOMBAYAH a As If It´s Your Last.

Mockrát děkujume Aerofilms za lístky pro redaktory. Jsme Vám moc vděční za podporu.