Recenze: Seriál U-Prince: The Badass Baker láká na sexy tělo Dashe, thajskou kuchyni a milou špindíru

Seriály o vaření mě vždycky bavily, asi proto, že ráda jím. Není tedy divu, že jsem si ze série U-Prince vybrala především The Badass Baker. Byla to dobrá volba? Pojďme se podívat, co toto milé thajské menu nabízí.

Ačkoli dávám přednost korejským seriálům, čas od času zabrousím na návštěvu i do jiných asijských zemí. Série U-Prince je zábavná a rozhodně má co nabídnout. Já dostala chuť na thajskou kuchyni a na slušnou porcičku romantiky.

Sympatický student kulinářských umění jménem Dash (Victor Chatchawit Techarukpong) potřebuje podnájem a když mu ho kamarád sežene, má to jeden veliký háček. V bytě již bydlí mladá a poněkud nepořádná studentka René (Piglet Charada Imraporn), která píše romány. Je líná jako veš, mlsná jako kočka a drzá jako opice. Dokáže s ní pořádkumilný Dash vydržet? Jelikož má byt dokonalou kuchyň, je ochoten to alespoň zkusit, ale jen pod jednou podmínkou. René se musí naučit uklízet a před každým jídlem, které jí uvaří, se poctivě osprchovat. A jestli přijde i láska, to se teprve uvidí…

Musím přiznat, že tento seriálek je natočený tak, aby lákal dámy jakéhokoliv věku nejen na jídlo, ale i na pohledného kuchaře, který téměř po celou dobu ukazuje nahý hrudník a usmívá se tak, že by mu podlehla i jeptiška. René sice dlouhý čas tvrdí, že ji přitahuje především Dashovo jídlo, ale je tomu opravdu tak? Zpočátku jsou na sebe jako pes a kočka, ale postupem času odhalují jeden druhému, co je těší i trápí a jaké mají touhy a sny.

Aby to nebylo tak jednoduché, najdou se v seriálu i záškodníci, tedy přesněji řečeno kazisvěti lásky. René má totiž nápadníka v majiteli kavárny a Dashe chce znovu uhnat jeho bývalá přítelkyně Annie (Proud Oranicha Krinchai), která má s René nevyřízené účty týkající se psaní knih. Podrobnosti samozřejmě neprozradím, protože byste se neměli důvod dívat, a to byste docela prohloupili, protože seriál je velmi zábavný a já se kolikrát smála, až mi tekly slzy. Zejména, když Dash péroval René za její bordelářství a oslovoval ji jako špindíru. Téměř nikdy nezapomněl připomenout, že měla v bytě švába.

Oba herce jsem viděla poprvé a tak nemohu jejich herecké umění příliš posoudit, nicméně mě to s nimi bavilo. Od tak krátkého seriálu ostatně nelze v tomto ohledu čekat zázraky. Ať už je to ale jak chce, důležité je, že nechyběla vzájemná chemie. Ti dva se na sebe uměli podívat tak, že z nich až prskaly jiskřičky. Zapadali do sebe jako kousky puzzle a strašně rozkošně se škorpili. Známé rčení: co se škádlívá, to se rádo mívá, tady platilo snad dvojnásobně. A ohledně těch laskomin a dobrot, tak od těch jsem čekala maličko víc. Zas tak moc se v té dokonalé kuchyni nekuchtilo. Víte ale, co mě na celém seriálu nejvíc pobavilo? Tři úžasné a důmyslně vymyšlené a velmi užitečné dárečky, které René dostala od své kamarádky, a které Dash rozhodně neměl vidět. Už kvůli nim musíte dát seriálku šanci! Nemyslím, že budete litovat (alespoň dámy rozhodně ne).

České titulky naleznete zde.