Recenzia: My Teacher, My Love sa opiera o štandardný príbeh lásky medzi učiteľom a študentkou

Japonský film My Teacher, My Love rozoberá veľakrát opísaný príbeh lásky medzi študentkou a učiteľom komediálnym spôsobom, ktorý si vás získa.

Ayuha Samaru (Minami Hamabe) je stredoškolskou študentkou. Je úprimná a veľmi usilovná. Jedného dňa v reštaurácii nemá dosť peňazí na zaplatenie. Pomôže jej Yoshitaka Hiromitsu (Ryoma Takeuchi). Nasledujúci deň Samaru zistí, že muž, ktorý jej pomohol v reštaurácii, pracuje ako zástup za jej triedneho učiteľa, ktorý je chorý. Samaru verí, že Hiromitsu je jej osud, a tak sa rozhodne vyznávať mu lásku.

Film My Teacher, My Love/Sensei Kunshu bol natočený v roku 2018 na motívy rovnomennej mangy od Momoko Koda. Japonsko má nevyčerpateľný hlad po romantických príbehoch medzi učiteľom a študentkou. Len počas troch rokov dokážu Japonci natočiť takýchto drám päť. Kým ostatné filmy môžu byť ťažké, tento príbeh je veselý a odľahčený. Ayuha je veselá a energická študentka, ktorá sa nebojí ukázať, že má niekoho rada. Rozhodla sa, že sa chce zaľúbiť. Na to, aby dosiahla cieľ, vyznáva lásku takmer každému chlapcovi, ktorého stretne, ale nič nefunguje, ako by chcela. Keď chce v reštaurácii zaplatiť za svoje jedlo počas toho, ako počúva rady svojej najlepšej kamarátky, zbadá, že nemá dostatok peňazí. Je tak otravná, že to muža za ňou prestane baviť a za jedlo jej zaplatí. Ayuha sa na mieste zaľúbi do neznámeho muža. Aké nadšenie, keď zistí, že jej vyvolený je jej učiteľ. Napriek tomu, že je odmietnutá sedemkrát, Ayuha sa nevzdáva. Je skutočne zaujímavé sledovať začiatky Minami ako herečky, kým sa z nej stala seriózna herečka. Úloha strelenej a usmiatej študentky jej pristala a skutočne ma bavila. Aj keď musím upozorniť, že niekomu sa môže zdať otravná a môže liezť na nervy.

Yoshitaka Hiromitsu je tsundere hlavný hrdina. Spočiatku je neosobný a chladný, keď zvykne prekvapiť v rozhovoroch s Ayuhou a ukázať aj prívetivú stránku. Je matematikom, takže sa riadi jej pravidlami, čiže je štruktúrovaný, konzistentný a riadený logikou. Avšak spoločne s Ayuhou tvoria peknú dvojicu, ktorá sa dopĺňa. Do jeho života priniesla nepredvídateľnosť a rozosmievala ho. Jej úprimnosť a guráž ho inšpirovali čeliť veciam, pred ktorými utekal. A on ju naopak naučil zamerať sa na veci, ktoré má rada, a učil ju realitám dospelosti. Aj keď opis znie hlboko, v skutočnosti ide o odľahčenú komédiu. Ryoma Takeuchi perfektne zachytil svoju postavu tak, aby si získal ženské publikum jediným pohľadom. Príbeh filmu je jednoduchý a len ťažko dôjde k prekvapeniu v deji, záver je veľmi predvídateľný. Ide o oddychový a veselý film, pri ktorom sa zasmejete. Niečo mi na záver chýbalo, ale zas si treba uvedomiť, že ide o vzťah študentky a učiteľa. Určite film odporúčam, pobavíte sa pri ňom. Na záver filmu znela pieseň I Want You Back, ktorú naspievala kórejská skupina TWICE. Ide o cover skladby skupiny The Jackson 5. Film si s anglickými titulkami môžete pozrieť TU