Limitovaná edice Coca-Cola K-Wave Zero Sugar oslavuje hudební styl K-Pop

Mima Kolcúnová
Hudba
Foto: coca-cola.com

Ve spolupráci s J.Y. Parkem, Stray Kids, ITZY a NMIXX spouští Coca-Cola Creations limitovanou edici K-Wave Zero Sugar, která oslavuje unikátní subkulturu K-Popu.

Coca-Cola® Creations uvádí na trh nápoj Coca-Cola® K-Wave Zero Sugar! Vůbec první příchuť nápoje Coca-Cola v limitované edici oslavuje nekonečnou oddanost fanoušků K-Popu jejich oblíbeným umělcům. Novinka přináší produktové inovace a nezapomenutelné zážitky ve skutečném i digitálním světě.

Nenech si ujít epický červnový online koncert K-Wave sponzorovaný Coca-Cola® Creations, na kterém vystoupí Stay Kids, ITZY, NMIXX a další hvězdy! Místo lístku ti stačí naskenovat QR kód na nápojích Coca-Cola® K-Wave Zero Sugar. Pouhým otevřením plechovky nápoje Coca-Cola® K-Wave Zero Sugar tak fanoušci zažijí vzrušení, jaké pocítili, když si K-Pop poprvé zamilovali.

Praha, 21. února 2024 

Coca-Cola aktuálně představuje první edici Coca-Cola Creations roku 2024. Je jí Coca-Cola K-Wave Zero Sugar, která oslavuje fanoušky K-Popu a přináší jim jedinečnou příležitost propojit se se svými oblíbenými umělci jak v digitálním, tak i v reálném světě.

Při otevření plechovky Coca-Cola K-Wave Zero Sugar zažijí fanoušci stejný pocit vzrušení, které cítili při prvním setkání s K-Popem. S každým douškem si pak dopřejí osvěžující ovocnou chuť nápoje Coca-Cola s nádechem kouzla K-Popu.

Pro spolupráci na kampani získala Coca-Cola nejžhavější skupiny K-Popu – Stray Kids, ITZY, NMIXX a zakladatele JYP Entertainment J. Y. Parka. Ti se spojili a vydali ultimátní hymnu K-Popu „Like Magic“. Přes QR kód na nápojích Coca-Cola K-Wave Zero Sugar získají fanoušci online přístup na velkolepý koncert K-Wave, který proběhne v červnu v jihokorejském Soulu a vystoupí na něm zmiňovaní umělci.

„Jsme nadšeni, že můžeme na českém a slovenském trhu vůbec poprvé představit limitovanou edici Coca-Cola Creations. První letošní příchutí je Coca-Cola K-Wave Zero Sugar, která je inspirovaná uměním K-Popu. S jejím uvedením Coca-Cola přináší nejen novou příchuť, ale také nabídne nevšední prožitek „K-Wave Experience“.  Prostřednictvím tohoto jedinečného digitálního zážitku si budou moci fanoušci personalizovat píseň „Like Magic”, nahrát do ní svůj hlas nebo svého avatara a následně vše sdílet na svých sociálních sítích. Do kampaně se zapojí i vybraní lokální influenceři, například Pam Rabbit nebo Adam Pavlovčin,” říká Mária Drotárová, senior brand manager Coca-Cola pro ČR a SK.

V rámci uvedení na trh v České a Slovenské republice bude limitovaná edice Coca-Cola Creation K-Wave podpořena digitální kampaní, komunikací na sociálních sítích a spoluprací i s místními influencery jako například Pam Rabbit nebo Adam Pavlovčin, podporou v místě prodeje a PR kampaní. Coca-Cola se také rozhodla při této příležitosti navázat partnerství s Czech Korean Production a podpořit letošní taneční soutěž, která proběhne v březnu.

Limitovaná edice Coca-Cola K-Wave Zero Sugar je dostupná na vybraných trzích po celém světě, včetně Spojených států, Španělska, Singapuru, Jižní Koreje a samozřejmě České a Slovenské republiky.

Globální kampaň byla vytvořena agenturami Forpeople, Virtue, WPP Open X/Ogilvy PR a EssenceMediaCom.

Pro více informací o Coca-Cola Creations navštivte www.coca-cola.com.

Diskuze
Pokud chcete přispět do diskuze, musíte se přihlásit.