Changha, korejská hvězda sociální sítě TikTok, se objevil po dosažení jubilejních 10 milionů sledujících na billboardu v Tokiu. Chcete se o tomto pohledném a talentovaném umělci dozvědět více? Přečtěte si náš článek.
Korejská senzace TikToku a sociálních sítí, Changha, se objevil na reklamním billboardu TikToku v Tokiu, což způsobilo v řadách jeho fanoušků naprosté šílenství. Umělec, jenž se proslavil svými zábavnými krátkými videi, je velmi poctěn a dojat podporou komunity TikToku formou propagování své osoby na slavném billboardu.
Nejenže je jedním z nejvíce sledovaných tvůrců, též má velkou základnu sledujících na Instagramu a YouTube, kde se zaměřuje na publikum složené především z tzv. generace Z a k-pop fanoušků. Ze statistik TikToku vyplývá, že sledující jeho účtu tvoří z 82 % ženy a z 18 % muži. Nejvíce jej sledují na Filipínách (23 %), následuje Vietnam (17 %), Indonésie (13 %), Thajsko (11 %) a zakončuje Kambodža (4 %).
S širokým dosahem a okouzlující osobností tvoří Changha obsah, s nímž se může ztotožnit jeho generace. Od založení svého TikTok účtu v prosinci 2018 měl fan meeting v Thajsku a stal se oficiálním ambasadorem události Hallyu Com-on Swiss 2020. Svou kariéru vybudoval vystupováním a nahráváním coverů populárních korejských popových songů na svá sociální média.
Nedávno spolupracoval s několika korejskými velikány i nováčky, za zmínku stojí BAE173, DKB, Cherry Bullet a Jessi, jedna z nejslavnějších k-pop hvězd v Jižní Koreji. Velmi se těší na tvorbu ještě zábavnějšího a zajímavějšího obsahu, se kterým se ztotožní jeho fanoušci a sledující po celém světě.
Tohoto talentu si všimla i společnost Kreaon, jež si ho vzala pod svá křídla. Kreaon je globální manažerskou společností, jež se soustředí především na šíření korejské tvorby. Tvoří ji mezinárodní tým, jež pracuje na tvorbě hudby a obsahu, spolupracích umělců a pořádáním akcí. Základna společnosti se nachází v Soulu a Busanu, ale její síť se rozprostírá po celé severovýchodní Asii, Evropě, Jižní Americe a dalších. Mezi kompetence společnosti patří pomoc jejím klientům při tvorbě obsahu, plánování řešení v oblasti e-komerce pro rozšíření jejich značky a hledání strategie pro maximalizaci dosahu značek k divákům po celém světě.
Nezapomeňte Changhu sledovat na sociálních sítích: TikTok, Instagram, YouTube a Twitter.
Zdroj: Kreaon