Recenze: The Sleeping Witch poukazuje na herecké začátky Park Seo Joona a dívku, která se po 16 letech probere z kómatu

Dovedete si představit, že byste v šestnácti upadli do kómatu a probudili se za 16 let? Hlavní hrdince tohoto TV speciálu se to stalo. Vzpomene si na minulost? Na to, kam zmizel její přítel? Pojďme v této recenzi pátrat s ní.

Přiznám se, že tento Drama Festival TV speciál od MBC jsem sledovala jen kvůli Park Seo Joonovi, který je opravdu dobrým hercem a toto dílko patří k jeho začátkům. V podstatě jde o takový televizní film, a u těch je problém, že do poměrně krátkého času musíte napasovat celý příběh. Na výsledku to povětšinou bývá vidět.

Jak už jsem naznačila, hlavní hrdinka Ah Mi (Hwang Woo Seul Hye) upadla v 16 letech do kómatu po nehodě, která se udála ve škole. Ve školní chemické laboratoři došlo k požáru. Jeden člověk zemřel a jeden se někam vytratil. Když se Ah Mi po 16 letech probudí, píše se rok 2013 a všechno je úplně jiné. Je dospělá a její přátelé se změnili. Na minulost si skoro nepamatuje, nicméně chce nalézt svého přítele, se kterým před nehodou randila. Pomůže jí neznámý mladík Kim Him Chan (Park Seo Joon), který to však dělá z osobních důvodů. Oba tedy pátrají po tom, co se vlastně tehdy událo a proč.

Musím říci, že Ah Mi se až příliš snadno srovnala s tím, že je jí najednou přes třicet, že už nemá rodiče a že nemá pořádné vzdělání. Záleželo jí hlavně na tom, jak najít přítele a jak zjistit, kdo vlastně při tom požáru zemřel. Him Chan jí zdatně pomáhá a působí mnohem zajímavěji než ona sama. Důležitou roli hrají i majitelka nemocniční kavárny a mladý lékař, oba kamarádi Ah Mi. Chodila s nimi totiž do školy. A ti jí neříkají pravdu. Tají toho víc než je zdrávo. Pak je tu ještě jeden mladý muž, jenž o sobě tvrdí, že je policista. Je to však pravda? Him Chanovi na tom něco nesedí. Nakonec se pravda ukáže a dojde i k dalšímu požáru.

Musím přiznat, že příběh není tak emotivní a napínavý, jak jsem čekala, ale není to ani úplná tragédie. Nicméně si nemyslím, že bych The Sleeping Witch (název taky zrovna nesedí) musela vidět znovu. Hwang Woo Seul Hye si mohla s Ah Mi pohrát více a vdechnout do ní víc života. Park Seo Joon byl o chlup lepší, ale nemyslím, že by tady měl co hrát. Jeho třiadvacetiletý brigádník byl v podstatě jen obyčejný mladík, který potřeboval zjistit, co se stalo s jeho otcem, a také najít smysl života, což se podařilo. Třetí důležitý představitel, jehož ztvárnil Choi Woo Suk, se pořádně odvázal až na konci. To byla také jedna z nejpůsobivějších scén, kdy konečně přišly na řadu i emoce.

Proč byste měli toto dílo vidět? Možná ze zvědavosti. Podívat se tak jako já na začátky Park Seo Joona. Úplný propadák to však není, to se zas nemusíte bát. Vždyť to není ani film a ani seriál, nelze očekávat zázraky. The Sleeping Witch prostě nenadchne, ale ani neurazí, asi tak!

České titulky naleznete zde.