Recenze: Seriál Discovery of Romance je čistá vztahovka s hrdiny z masa a kostí

Seriály o vztazích, lásce a přátelství sice mnohdy nemívají příliš barvitý děj, přesto mají své kouzlo a jsou velmi sledované. Pokud jste ještě nestihli vidět drama Discovery of Romance z roku 2014, tato recenze vás možná navnadí.

Discovery of Romance sice není nejnovějším seriálovým hitem, ale to mu na kvalitě neubírá. Kdybychom se zaměřili na děj, mohli bychom říci, že je to čistá „vztahovka“. Co to pro diváka znamená? Seriály o vztazích nemají zrovna akční a závratný děj, často chybí záporáci a někdo by mohl říci, že je to vlastně nuda. To by však nebyla pravda, protože tohle je život. Lásku, rodinu, přátele a práci řeší prostě každý.

Seriál je poměrně realistický a na vztahy hledí objektivně. Nedočkáte se nevinných polibků ze školky a je zcela jasné, že hrdinové spolu spí. Dochází k hádkám, nedorozuměním a šarvátkám. Muži nechápou ženy a ženy zase muže. To, co by mělo být vysloveno, se neřekne a naopak. Pak je tu samozřejmě minulost.

Hlavní hrdinka Han Yeo Reum (Jung Yu Mi) kdysi chodila se sympaťákem jménem Kang Tae Ha (Eric Mun). Byla to velká láska, taková, na kterou se nezapomíná. Jenže se rozešli a ona nyní randí s pohledným mladým doktorem Nam Ha Jinem (Sung Joon). Všechno se samozřejmě zkomplikuje, když se svým bývalým musí spolupracovat. Hrdinka bojuje se svými pocity, se vzpomínkami a minulostí. Svému příteli ledacos tají a on má také svá tajemství.

Scénář se povedl a obsazení také. Jung Yu Mi je skvělá herečka a s hrdinkou se velmi dobře sžila. Byla uvěřitelná, prostě normální ženská, která má ženské ctnosti i nectnosti. Eric Mun, známý ze skupiny Shinhwa, v roli Kang Tae Ha naprosto vynikal. Hrál ho celým tělem i duší. Trpěl kvůli lásce přesvědčivě a třešničkou na dortu bylo, že mu to navíc sakramentsky slušelo! Fešného doktora ztvárnil Sung Joon, který mi kolikrát lezl na nervy, což je ale dobře, neboť to byla součást role. Kolikrát jsem si říkala, že už by měl pořádně bouchnout do stolu a on nic.

Vedlejší postavy byly také zajímavé. S přáteli hrdinky byla docela legrace. Dodávali seriálu lehkost a vtip. Díky nim jsem se často od srdce zasmála. Jejich průpovídky neměly chybu. Taky sem tam něco pěkně pochomtali a hned byl malér na světě. Kromě nich tu byla ještě jedna dívka z doktorovy minulosti, a tu roztomile zahrála Yoon Jin Yi. Jen tak mimochodem, problémy ve vztazích nemívají jen mladí, tady je řešili i rodiče hrdinů.

Co říci na závěr? Seriál má kvalitní české titulky, což je plus, a pokud máte rádi vztahy a pitvání se v nich, rozhodně jděte do toho. Nebude to ztracený čas a Eric vám to vynahradí v mnoha ohledech a tím nemyslím jen jeho sexy tělo!

České titulky naleznete zde.