Recenze: We Best Love: No. 1 For You je něžnou BL romancí, která prozradí, jak udělat z poskoka životní lásku

Láska je složitá. Obvykle milujete toho, kdo o vás nestojí, a pokud chcete získat jeho srdce, musíte zabojovat a riskovat vše. Gao Shi De miluje chlapce, který ho má plné zuby, protože pořád vyhrává. Aby ho získal, udělá z něj svého poskoka. Zafunguje to?

K tomuto seriálu jsem se dostala tak nějak náhodou, protože mě zaujala písnička, kterou mi poslala kamarádka. Nazpíval ji YU, jenž hraje jednu z hlavních postav. Byl mi tak sympatický, že jsem si We Best Love prostě musela pustit.

Zhou Shu Yi (YU) a Gao Shi De (Sam Lin) se znají od dětství, ale jednoho dne se jejich cesty rozdělí a oni se znovu potkají až na vysoké škole. Jenže ne jako kámoši, ale jako rivalové. Shi De totiž pořád ve všem vyhrává a to se Shu Yimu, který chce být také v něčem první, vůbec nelíbí. Div neprská vzteky, když svého soka jen zahlédne a uniká mu jedna důležitá věc. Jeho bývalý kamarád ho má rád o moc víc než by si zasloužil. Láska je vůbec složitá. Shu Yi má rád jednu dívku, jenže její srdce patří jinému. A právě to zapříčiní, že se z něj stane Shi Deův poskok.

Kromě hlavní dvojice potkáme v seriálu i přitažlivého školního doktora, kamarády těch dvou a další postavy, hlavní dvojka však dostává nejvíc prostoru, a to je jen dobře, protože jak YU, tak Sam Lim, působí přirozeně a umí hrát. Některé scény, jako třeba ta s vyznáním na mostě, berou dech svou upřímností. Jsou procítěné a vyhlíží naprosto realisticky.

Také romantické a líbací scény nejsou odbyté a nevypadají nemastně neslaně jako to občas v některých BL seriálech vídám. Vzájemná chemie tu rozhodně nechybí a taktéž platí známé rčení ‚co se škádlívá, to se rádo mívá‘. Pánové jsou sice roztomilí, leč přiměřeně. A jiskří to mezi nimi opravdu mocně. Myslím, že hlavní obsazení nemohlo být vybráno lépe. Divák se do těch dvou snadno zamiluje a užívá si jejich škádlení, popichování, počáteční nesnášenlivost i rodící se vztah. Těší se pak na druhou sérii, která je též povedená a konec seriálu na ni poukazuje, nicméně mně víc učarovala ta první.

Musím přiznat, že se mi moc líbila i hudba a potěšilo mě, že se YU, který je také zpěvákem, podílel na OST. Doufám, že oba herci zaujali širokou veřejnost a brzy je potkáme v dalších filmech či seriálech. Mají velký potenciál. Abych tuto nepříliš dlouhou recenzi shrnula, přiznávám, že We Best Love: No. 1 For You je pro mě jedničkou mezi letošními BL seriály. Máte-li rádi tento žánr, určitě si toto něžné dílko z Taiwanu o 6 epizodách pusťte.