Recenze: seriál Queen In Hyun′s Man potěší skvěle promyšlenou zápletkou a cestováním v čase

Jak se vám zamlouvá téma cestovaní časem v korejských seriálech? Dnešní recenze vám totiž představí jeden z nejlepších. Co tedy Queen In Hyun′s Man nabízí? Koktejl namíchaný z těch nejlepších ingrediencí. Neváhejte a dejte si ho!

Starý, ale pořád dobrý a léty prověřený! Ano, tento šestnáctidílný seriál měl premiéru v roce 2012, ale já si ho nedávno pustila znovu a musím přiznat, že mnohé dnešní seriálové novinky by hravě strčil do kapsy. Má skvěle promyšelnou zápletku, vtip a perfektně sehraný ústřední pár.

Vznešený učenec Kim Boong Do žije za doby Joseon, ale díky zázračnému talismanu cestuje časem zhruba 300 let do dnešní doby, kde potká mladou začínající herečku Choi Hee Jin. Je velmi inteligentní, učenlivý a v určitých situacích neuvěřitelně roztomilý. Nicméně je i zdatným bojovníkem a ochráncem královny In Hyun, která byla sesazena královskou konkubínou lady Jang. Shodou okolností se zaplete do histore i v moderní době. Hee Jin byla totiž právě obsazena do role královny In Hyun v historickém seriálu New Jang Hee Bin. Ti dva se potkají náhodou a hned to mezi nimi začne jiskřit. Je úžasné sledovat, jak si Boong Do počíná v dnešním světě a jakým způsobem se vrací tam a zpět, či jak je s mladou herečkou propojen. V historii řeší spiknutí a ví, že mu jde o život, v novém světě však poznává královnu svého srdce.

Kromě hlavních postav tu máme však i důležité vedlejší postavy. Bývalého přítele Hee Jin, úspěšného herce Han Dong Mina a její ztřeštěnou a poněkud akční manažerku Soo Gyung. Ti s příběhem také občas pořádně zatočili. Já vám však garantuju, že po celou dobu stejně nespustíte zrak z ústřední dvojice, která má chemie, roztomilosti a vtipu na rozdávání.

Ji Hyun Woo je dnes zkušeným hercem a troufám si říci, že ho právě role Boong Doa proslavila. Zahrál ho totiž neuvěřitelně lidsky, sympaticky a odhodlaně. Vyloženě se do něj otiskl a ukázal, že joseonský učenec může být stejně sladký jako odvážný v boji. Jeho nakažlivý úsměv, jiskřičky v očích a šarm chlapce od vedle, vás okouzlí, stejně jako hrdinku, která si jej umí dobírat se vší ženskou roztomilostí. Když ho nazývala sukničkářem, culila jsem se s ním. Když mu ukazovala, jak funguje mobil nebo s ním hledala kroniky v knihovně, byla jsem okouzlená tím, jak přirození a nenucení byli. A víte proč takoví byli?

Není žádným tajemstvím, že se Ji Hyun Woo do Yoo In Ny, která ztvárnila Choi Hee Jin, během natáčení zamiloval a ona jeho city opětovala. Proto je chemie mezi nimi nádherně skutečná a živá. Milostné scény mají také punc pravosti. Jsou prostě kouzelné. Vtipné i dojemné. Tudíž přiznávám, že v žádném jiném seriálu není Yoo In Na přirozenější a bezprostřednější.

Ke konci seriálu samozřejmě napětí houstne a divák má až do konce obavy, jak příběh skončí. Zejména, když talisman utrpí nehodu a když vše komplikují bývalý přítel, ztráta paměti, úklady nepřátel a stín možné popravy. Pravda, předposlední díl byl dost natahovaný a poslední měl také pár mušek, nicméně konec byl dle mého gusta. Vše jen doplňovala dobře zvolená hudba, například krásná balada Same Sky, Different Time od Joo Hee z 8Eight.

Pokud tedy přejdete fakt, že seriál je starý a první díl trochu nicneříkající, určitě neuděláte chybu, když si jej pustíte. Mohu vám zaručit, že propadnete jeho kouzlu stejně rychle jako já a na všechny sladké žertíky „sukničkáře“ a „nejkrásnější dívky na světě“ jen tak nezapomenete.